και μωβββββββ για την μαγεμένη pinkdreamer

τι πιό φυσικό λοιπόν μια και το μωβ μαγεύει και το δικό μας σπιτικό να ανταποκριθώ στο κάλεσμα της ονειρομαγισούλας μας !!!!!!!!!

Θέλησα να αλλάξω το mobile στο δωμάτιο της κόρης μου έφτιαξα πάνω σε εκπληκτικό χαρτόνι σχέδιο σε ασημί , μωβ , γαλάζιο , χρυσό , ροζ !!!!!!!!

   ένα περιστέρι για όνειρα  και  ειρήνη 


έναν τυμπανιστή ( ενόψει πάντα χριστουγεννων , και ένα βιολοντσέλο

                                          τον ήλιο και την σελήνη μέσα σε μια καρδιά

                                      και έναν μαθητευόμενο μάγο που τον γνωρισα μέρες πρίν στην Ρόδο
                                                                     και με μάγεψε !!!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΟΡΙΤΣΙΣΤΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ! ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νάσαι καλά αγάπη αλλά για το mobile χρειάζονται λίγα ακόμη !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατια μου μεγεια το νεο σπιτι
    πολυ ομορφα τα κοματια του μομπιλε που εφτιαξες
    ελπιζω να φαινεται το σχολιο μου γιατι ο μπλογκερ μου φερεται περιεργα
    φιλια Ειρήνη Σ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ τι ομορφα γλυκια μου φιλεναδα!!!!
    σε ευχαριστω πολυ και καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΡΗΝΗ Σ σε ευχαριστώ για όλα σύντομα θα μεταφέρω και τα βραβεία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κάτια μου καλή επιτυχία γλυκιά μου!!!!πάρα πολύ όμορφα όλα αυτά που μας δείχνεις!!χαίρομαι τόσο πολύ να διαβάζω τα σχόλια σου στο μπλογκ μου!!!πολλά φιλάκια ζουζούνα μου!!!μιάου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!