ένα ξόρκι μαγικό για την pinkdreamer μας

                                 
                                              Ξόρκι για ευχή κάτι καλό να σας συμβεί 


Την πρώτη μέρα του νέου φεγγαριού , που θα δέίτε μια λεπτή φετίτσα του να κοιτάζει αριστερά , πάρτε ένα φύλλο δάφνης  και χαράξετε δίχως να πονέσετε το φύλλο την ευχή σας . Βγέιτε μπροστά στο φεγγάρι και φιλήστε το φύλλο τρεις φορές . Κρατήστε το φύλο κοντά στην καρδιά σας σφραγίστε για λίγο τα χείλη και τα μάτια σας και σκεφτείτε με όλα σας το είναι την ευχή σας . ύστερα χώστε το κάτω απο το μαξιλάρι σας . Στο όνειρο σας οι καλές νεράιδες θα ξετυλίξουν το κουβάρι πως η ευχή σας   θα γίνει πραγματικότητα  .
Το επόμενο πρωί  κρατήστε το φύλλο με το χέρι της καρδιάς και αφήστε το να το στροβιλιστεί στον αέρα .......................................................


                σε όλους και όλες τις νεραιδοπαρμένες

                                                                                      σας φιλώ

Σχόλια

  1. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ! ΛΕΣ;
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ; ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ...
    ΠΑΝΥΩΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Εφη μου , θα κάνουμε όλοι μαζί ευχή απλά τώρα είναι στη χάση το φεγγάρι και δεν πιάνει σε φιλώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν το κάνουμε αυτό κάθε φορά..που πρωτοβγαίνει το φεγγαρι...πες..πες.. κάθε φορά.όλο και κάποια νεράιδα θα ακούσει...τις ευχές..και να τις πραγματοποιήσει.. καλό βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νάσαι καλά σμαραγδένια μου υπέροχη ιδέαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εισαι κι εσυ μια νεραιδομαγισσα λοιπον!!! αυτο ειναι ενα απο τα πρωτα ξορκια που ειχα γραψει στο μπλογκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τότε θα πρέπει να επανόρθωσω με καινούριο ξόρκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαγικό!!!! Θα προσπαθήσω και θα σου πω!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ♡°
    º✿
    º° ♥✿

    Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    É tão bom sonhar...
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επανέρχομαι ΜΑΡΙΛΙΖ..για να σε ευχαριστήσω για τη επισκεψη και να σου πω..το μπλόκ που μου αφησες το σχόλιο σου ..ειναι το παλιό μου...αν θέλεις να τα λέμε γρα φε μου στο....smaragdenia-roula.blogspot.com...... φιλακια ελπιζω να τα λαμε από εκεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τετοια μικρα θαυματακια περιμενουμε ολοι..να σε καλα κοριτσι..οντως σφραγισα τα ματια μου και πιστευω η δικια μου νεραιδα να ρθει λιγο..γιατι την πεθυμισα...πολλα νεραιδενια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω, φιλενάδα,
    τι απίθανο ξόρκι είν' αυτό, να το κάνω κι' εγώ για κάτι "πραγματάκια" που θέλω;;;;;;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ!!! Αυτά τα νεραϊδένια μαγικά ξόρκια...Με ξετρελαίνουν!!!! Νομίζω πως ετοιμάζω κάτι καλό για το πανηγύρι!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Marilise μου, όχι μόνο να δανειστείς τα ρόδια μου και να τα πάρεις μπορείς!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!