μια όμορφη μέρα !!!!!

                         λοιπόν σήμερα μετά την βροχή ξημέρωσε μια υπέροχη μέρα  .....
                                                            ο άρχοντας του κήπου μας ,
                                  ο καλλίτερος σκύλος του κόσμου , ανυπομονούσε για βόλτα ,

                               αντάμα και ο φεγγαρόγατος  που πλύθηκε στολίστηκε και έλαβε θέση
                             μήπως και βγεί κανείς έξω και  δεν τον πάρει  απο πίσω


                                                             

       Σας έχω μιλήσει για τα συγκατοίκιδια μας πολλές φορές . Καλοκαίρι του 2008 βρήκαμε στην Κάρυστο το Reebo μας  σχεδόν 2 μηνών πεταμένο στα σκουπίδια ... και απο τότε μας υιοθέτησε
και την επόμενη χρονιά μας έφερε απο το πάρκο δώρο το Jasper τον φεγγαρόγατο 2 μηνών γατάκι .
τον μεγάλωσε όπως ήθελε εκείνος  είναι το μικρό του αφελφάκι ( πόσο μικρός μπορεί  νάναι ο χοντρούλης  φεγγαρόγατος μου ) και έτσι έχουμε ένα σκύλο με συμπεριφορά γάτας  και μια γάτα με συμπεριφορά σκύλου !!!!!!





όταν πια γυρίσαμε απο την βόλτα όπου ο  κακομαθημένος γάτος jasper ακολουθεί και όταν κουραστεί
γκρινιάζει και θέλει αγκαλιά για να γυρίσει πίσω ο ταχυδρόμος μου είχε φέρει καλούδια !!!


                                               καρτούλα και δωράκι της Ακτίδας μας !!!!!!
                                        την περασμένη φορά    μούχε φέρει


                                                  καρτούλα και δωράκι απο την Φανή μας

                                           είναι πραγματι μια πολύ όμορφη μέρα !!!!!

Σχόλια

  1. ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ ΚΑΤΕΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΖΩΑΚΙΑ!!!!!
    ΑΑΑ! ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΗΠΟ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. º°♥❤ Olá, amiga!
    ❤ Dia bonito para fotos bonitas!

    º°❤ Beijinhos.
    ♥❤ Brasil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτια μου, Καλές γιορτές σε όλους σας!!σ'ευχαριστώ πολύ για όλα! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α!!ξέχασα να σου πω για τα ζωάκια σας, πανέμορφα!Ο σκύλος σας είναι χαρούμενος, το δείχνει με την ουρά του, επάνω!!!έχω κι εγώ δύο λυκόσκυλα!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Effie μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    @Maya dearest kisses and hugs

    @ Φανή μου φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάτια καλημέρα,
    στείλε μου σε παρακαλώ τη διεύθυνσή σου στο xrysak74@gmail.com για να σου στείλω το δωράκι "Pay it forward" που είχες λαβει μέρος στο blog μου.
    Φιλιά Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!