Εικόνες και ένα βραβείο απο την Τζενη

Είναι ένα βραβείο δωρισμένο με πολλή αγάπη απο την φίλη Τζένη όπου πρέπει να αποκαλύψω 7 μυστικά μου έτσι ώστε να με γνωρίσετε καλύτερα.  και στην συνέχεια να το προσφέρω και εγώ  .
Σκέφτηκα λοιπόν για κείνα τα 7 θανάσιμα μυστικά που θάθελα να σας πω και
ομολογουμένως δεν κουράστηκα διόλου !!!!!!!

1) Λατρεύω την άνοιξη και τό φθινόπωρο , μα πιο πολύ απο όλα λατρεύω τα Χριστούγεννα

2) Ονειρεύομαι συνέχεια και όχι λίγες φορές ότι ονειρεύομαι γίνεται πραγματικότητα !!!!

3) Μου αρέσουν οι περίπατοι στην εξοχή μετά απο βροχή !!!

4) Τρελλαίνομαι για ταξίδια ακόμη και αυθημερόν !!!!!

5) Μισώ την μιζέρια και τη ρουτίνα εκνευρίζομαι μέχρι θανάτου με τους μίζερους και κουτοπόνηρους ανθρώπους !!

6) Λατρεύω την θάλασσα και τις γάτες !!!!!!!!!!!

7) Δεν θέλω να καβγαδίζω με τις κόρες μου όμως πιστέψτε με δεν τα καταφέρνω πάντα , ευτυχώς μετα την καταιγίδα βγαίνουν χιλιάδες ουράνια τόξα !!!!

για του λόγου το αληθές μια φωτογραφία απο τα διήμερο χθεσινό  ταξίδι μου


Το χαρίζω με πολλή αγάπη στις φίλες

1. Βίκυ 

2, ELENFLY

3.Κατερινάκι

4.Ρένα

5.Βάνα


Σας φιλώωωωω  καλή συνέχεια

Σχόλια

  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΦΙΛΗ,
    1 3 5 ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο βραβείο!!!
    Αλήθεια, ότι ονειρεύεσαι γίνεται πραγματικότητα??
    Μα τι τυχερή που είσαι!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ !!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στειλε μου την αναρτηση για το βραβειακι που μου ειπες,εχω χαθει γενικα λογω απωλειας ιντερνετ,ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, ταξίδια, χριστούγεννα, θάλασσα...έχουμε τόσο κοινά που αγαπάμε...αλλά αλήθεια το Νο 2 έχει προκαλέσει το λαϊκό αίσθημα!!! Πώς το κάνεις; Μακάρι, να βγαίνουν όλα σου τα όνειρα αληθινά! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. MARILISE ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ (ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ)!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΉ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΤΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. marilisaki μου καλημερα!
    να εχεις μια υπεροχη χριστουγεννιατικ εβδομαδα:)
    κι εγω το ίδιο απεχθάνομαι τους μιζερους ανθρωπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα κερδισμενη νάσαι, στείλε την διεύθυνση πληηηζ. Μερσί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!