" 1940-2011 φιλικά, Αλέξανδρος " : ΑΠΛΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ !



Σχόλια

  1. ΑΠΛΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!! ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marilise μου συγκλονιστκά υπέροχο, σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Το χω ξαναπεί, έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στα παιδιά μας, στην γενιά αυτή που τα έχασε όλα από την μια στιγμή στην άλλη και που θα παλέψει και θα νικήσει τελικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω Ελενα μου θεωρώ πως η κρίση τους είναι μοναδική και τίποτα δεν θα χαθεί στο τέλος

      Διαγραφή
  3. Ακριβώς όπως το χαρακτήρισες!!!Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι Κ Ο!!!!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΜΕΙΣ πρεπει να ντρεπομασται..ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ..σαν γονιος το δηλωνω..ας κατσουμε λιγο να σκεφτουμαι..και ας αφησουμε τα θηρια που ειναι εξω..καλο σου βραδυ..νασαι καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νάσαι καλά Μαράκι μου πόσο είναι το βάρος μας το αναλογίζομαι καθημερινά

      Διαγραφή
  5. Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι Κ Ο!!!!!!!!! ακριβώς όπως το είπες... ευτυχώς που υπάρχουν παιδιά σαν τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και δεν θα χαθεί η Ελπίδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μarilise,συγκλονιστική φωνή ενός νέου παιδιού,που πνίγεται μέσα στη σημερινή πραγματικότητα της φαυλότητας,της ανικανότητας,του ραγιαδισμού,του ενδοτισμού.
    Ποια όνειρα να κάνουν τα παιδιά μας,που από τη μια στιγμή στην άλλη ανατρέπεται η ζωή τους.
    Ευχαριστούμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστούμε πολύ! Πραγματικά, με συγκλόνισε...
    Το είδα όλο με μεγάλη προσοχή, ανατριχιάζοντας με τις σκέψεις και τον τρόπο που τις εκφράζει.... Και... τι κάνω; ΤΙΠΟΤΑ!!!!
    Απλά, περιμένω και προσεύχομαι.
    Τι να κάνουμε, βρε παιδιά; Τι μπορούμε να κάνουμε;
    Πάω να τρελαθώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορούμε να προσπαθούμε να ακούμε τα παιδιά μας και να τα εμψυχώνουμε να ανοίγουμε τα μάτια της καρδιάς μα ςόσο μας παίρνει

      Διαγραφή
  8. φίλες μου γιαυτό το λόγο και εγώ ο ανέβασα όταν μου το έστειλε ένας πολύ καλός φίλος απο Γερμανία που δεν σας κρύβω πως " περνάει του λιναριού τα πάθη ' εκέι τούτο το καιρό γιατί κρύβει μέσα του όλα τα θέλω μας !!!!! σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλέξανδρε είσαι Μέγας αγόρι μου, σαν τον πρόγονό σου!!!!Μπράβο !οι νέοι Αλέξανδροι ξυπνούν!!! υπάρχει ελπίδα!!! σ'ευχαριστώ Κάτια μου που μας το γνωστοποίησες!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΕΙΔΑ ΟΛΟ ΜΕ ΚΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ;
    ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!