οι γιάλες της Λαμπρουκα μας

Διαγωνισμό ευφάνταστο σκέφτηκε το κοριτσάκι μας η Λαμπρινή έως 30 Μαρτίου

ήρθα λοιπόν και γω να προσθέσω το κατιτις μου



                                  βάζο με  σπιτική μαρμελάδα βερύκοκο απο τη λαική της Ερμιόνης
                                      καρουδάκι , πετσετάκι   και      νεραιδούλα  .....

΄                                 γιάλα με αρωματικά άλατα για την τουαλέτα της Αριάδνης μου                                                                ( σας  έχω πει πως έχει υιοθετήσει την παλιά κρεβατοκάμαρα                                                                     των γονιών μου  και δεν  επιδέχεται να της κάνω   καμμία αλλαγή  )

                                     γιάλινα μποκαλάκια με βαμμένο ρύζι και κοχυλάκια  ζωγραφισμένα
                                            για το μπάνιο των κοριτσιών

Σχόλια

  1. Από την λαική της Ερμιόνηςςςςςςςςςςςςςς?????????????????
    Θα με τρελάνεις????Έχω πάθει πλάκα!!!!
    Α ρε Κάτια πολύ χαίρομαι και για τα βάζα και για την μαρμελάδα...ΚΑΛΉ????Έχουμε ωραία βερύκοκα η αλήθεια!!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ για όλα!!!!!Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια τώρα δεν την αλλάζω αυτή τη μαρμελαδα αγάπη μου σας φιλω όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!! Σε έχω συμπεριλάβει στο παιχίδι ερωτήσεων στην παρακάτω ανάρτηση! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!! http://tweaks-tips-tricks.blogspot.com/2012/03/blog-post_29.html
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα είμαι η μαρια και θελω να σου εκφρασω και εγω τοθαυμασμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε παρακαλω επειδή σε χαζευω καθημερερηνα θελω να λαμβανω ειδοποιησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!