σπιτοκουμπαράδες !!!!!

 Κουμπαράδες γυρνάω και βλέπω παντού . Περίφημους, αριστοτεχνικά φτιαγμένους , για την έκθεση της προσφοράς αγάπης  !!!!!

     .



  Ζήλεψα και γω έβαλά κάτι απο την τεχνη μου φώναξα και το ξωτικό μου  , και την νεραιδούλα μου  , βάλαμε και τον αρχιμάστορα του σπιτιού  και να δυο ξύλινα σπιτοκουμπαράκια βαμμένα , στολισμένα και έτοιμα να ταξιδέψουν !!!!!!
 Μην ρωτήσετε γιατί δυο για να έχουν παρέα ,  και γιατί το επιτελείο  διαφωνούσε στις τεχνικές  !!!!!

                
               

Σχόλια

  1. ΓΙΟΥΠΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ , ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟΥΣ 700!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσι εγιναν πανεμορφοι..τα ξωτικα σου εκαναν τα μαγικα τους..μου λειψατε πολυ..να ειστε ολοι καλα..ομορφο σ.β..φιλια σε ολους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλάκια γλυκειά μου στείλτε μου μια διεύθυνση να τους στείλω !!!

      Διαγραφή
  3. ομορφοι...μου αρεσει που υπαρχει και η ελληνικη σημαια..καλη επιτυχια στο μπαζαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου θύμησαν ξανά το καλοκαίρι τα σπιτάκια σου! Είναι πολύ 'δροσερά!'!!
    Καλή Κυριακή και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπόν η όλη ιδέα είναι παρμένη απο τις καλοκαιρινές καμπίνες και συζητάγαμε αν θα τα βάψουμε με ρίγες .επικράτησε το πουα χαχαχα καλώς το κατάλαβες

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι!Οι διαφωνίες κάνουν τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Marilise μου, πολύ χαριτωμένα τα σπιτάκια σας... Μπράβο κορίτσι μου! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ,ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι και τα αγαπημένα μου χρώματα αυτά μην κρυβόμαστε σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  8. Να ψάξω να βρω ένα επίθετο να αποδώσει αυτό που βλέπω...
    Δεν βρίσκετε!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι με τα ξωτικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Marilise σ΄ευχαριστώ που περασες απο το σπιτάκι μου.Τα σπιτάκια σου είναι πανέμορφα !!!
    Καλό απόγευμα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραιότατα τα σπιτοκουμπαράκια σου.
    Να ευχηθώ να γεμίσουν με όλα τα αγαθά.
    Νάσαι πάντα κσλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το εργαστήριο δούλεψε εξαιρετικά και είχε άριστο αποτέλεσμα! Οι κουμπαράδες πολύ καλόγουστοι! Να'σαι καλά, Κάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και καλα εκανες και ζηλεψες ειναι υπεροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!