Silent Night στη νοηματικη

Σχόλια

  1. Μου αρεσε πολυ αυτη η αναρτηση!Θα το κοινοποιησω σιγουρα.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Καλημερα..ειναι μαγικο..να βγαζεις λογια ζεστα και χαρμοσυνα με τοση ζεστασια..μονο σιωπη..χαρουμενη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά είναι αφιερωμένο σε όλους όσους πόνεσαν αυτό το Σαββατοκύριακο στο σχολέιο του Connecticut

      Διαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα, Κάτια μου!!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφο εκ μέρους σου για τα άτομα με πρόβλ. ακοής!!!!!!!Θυμήθηκα τις γιορτές στα σχολεία , όταν ήταν μικρός ο Νάσος........
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη βδομαδα φιλεναδα είναι συγκλονιστικο εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  4. Πόσο γλυκιά και ευαίσθητη ανάρτηση. Με κάτι τέτοιες αναρτήσεις καταλαβαίνουμε τις αξίες της ζωής. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη και γλυκιά η ανάρτηση σου!Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγκινητικό... με πολύ ωραία φωνή η κοπέλλα!! ...άντε γλυκειά μου... Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καιρο ειχα να ερθω απο εδω.Πολυ ζεστη η αναρτηση σου!!!!!
    Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι γλυκό Κάτια μου!!! Με συγκίνησε. Κρίμα που οι κωφάλαλοι δεν μπορούν να ακούσουν αυτή τη μελωδία.
    Πολλά φιλιά αγαπημένη μου Κάτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία ανάρτηση Κάτια μου.... Τόσο γλυκιά και συγκινητική... Να είσαι καλά
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη ανάρτηση γλυκιά μου Κάτια!!Στο σπιτάκι μου σε περιμένει ένας χιονάνθρωπος!!!Θα σου τον στείλω αύριο...ελπίζω να σου αρέσει!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!