ενα βραβείο !!!

Ενα βραβείο μου χάρισαν πρωτα η Ελλη μας πριν δέκα μέρες και τώρα η γλυκειά  Ροδούλα 

οι όροι 2
περιαυτολογέις όπως πολύ πετυχημένα σημείωσε η Ροδουλα για 11 πραγματα
και το μοιράζεις σε 11 φίλους / φίλες

Το μοιράζω λοιπόν

στην Παρασκευή 
στην Δήμητρα 
στην Ιωάννα 
στην Ελένη Φλογερά 
στην ANNUK 
στη Ρένα μας 
στο biscoto -Lyriel 
στη Μαρια Ελενα 
στη TINA PIPO 
στη Armonia 
Στα Ανθομελάκια  

και τώρα το ζητούμενο !!!!!

1. αγαπώ το θέατρο και το θέατρο του ραδιοφώνου 
2. είμαι μοναχοπαίδι ( δεν μου άρεσε ποτέ  αυτό ευτυχώς ευλογήθηκα και απέκτησα 3 παιδιά ) 
3. λατρευω τον εθελοντισμο 
4. πιστευω στην μοναδικότητα κάθε πλάσματος πάνω στη γη 
5. χαμογελάω και γελάω πολύ μα πολύ μισω την μιζέρια και τη γκρίνια 
6. ονειρεύομαι παρα πολύ ( και ξύπνια και κοιμισμένη ) 
7.δίνω εύκολα μια δεύτερη  ευκαιρία στους ανθρώπους 
8 λατρευω  τα βιβλία τη θάλασσα και τον ήλιο 
9 εξαντλώ τα περιθώρια και τις δυνάμεις μου για κάθε περισταση  δεν παραιτούμαι εύκολα  
10 δεν είμαι προβλέψιμη αλλά και δεν μου επιτρέπω  να βαρεθώ    
11 είμαι πολύ περήφανη για την οικογένεια μου !!!!

σας ευχαριστω καλέ μου φίλες  

Σχόλια

  1. Marilise μου, πολύ πολύ σε ευχαριστώ! ❤

    Το έχω όμως, ήδη παραλάβει από τον Σκρουτζάκο!
    Καθώς όμως, με τιμά πολύ που μου το χαρίζεις κι εσύ, πάω αμέσως να κάνω τη σχετική ενημέρωση!

    Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι!
    Φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακαρι να σου εμοιαζα!γραφεις πραγματα για σενα που θα'θελα να'ναι χαρακτηριστικα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα δεις και συ θάχεις άλλα πολλά χαρίσματα που θα τα ήθελα είμαι σίγουρη σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου

      Διαγραφή
  3. ΑΑΑΑΑΑ!!!!Τι έκπληξη έχεις δίκιο έχω καιρό να πάρω βραβειάκι!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Congratulations on the award, dear Marilise! And thank you so much for sharing it with me!!!! :) I loved reading your 11 random facts! Hugs and kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και ευχαριστουμε πολύυυυυυυ!!!! Εύκολο να το παίρνεις δύσκολο να το δίνεις καθώς είναι τόσο υπέροχα όλα τα μπλογκ των φίλων μας!!! Ευχαριστούμε ξανά. Callie byanthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήρθα να παραλάβω βραβειάκι!!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Κάτια μου καλή!!!!
    Μου το έδωσε το βραβείο αυτό και η Ροδούλα και η Φωτεινή, αλλά ξέρω ότι μου το δίνεις και εσύ με αγάπη και γι'αυτό χαίρομαι διπλά και τριπλά για την τιμή!!!
    Η τελευταία σου απάντηση πολύ με συγκίνησε!!!
    Να είσαι παντα ευτυχισμένη με την γυναικοκρατούμενη οικογένειά σου...λυπάμαι τον άντρα σου με 4 γυναίκες στο σπίτι:) Από την άλλη είναι και τυχερός γιατί θα τον έχετε πασά!!!!
    Φιλάκια πολλάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα πολύ χαίρομαι πολυβραβευμένο σου αξλίζει η αγάπη που παίρνεις

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο..μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορώ να πώ....οτι ήταν σαν να διαβαζα για μενα στις απαντησεις σου...Μαρυλιζακι μου..ενα παρομοιο παιχνιδακι παιχτηκε πριν απο καιρό με ερωτήσεις.....στην γειτονια... και είναι ομορφα να γνωριζεις λιγο περισότερο τους φίλους μεσα απο αυτές τους τις απαντησεις... τους......φιλω σε...η επομενη αναρτησή μου θα σε αφορά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ !! Διάβασα τις απαντήσεις σου και διαπιστώνω πως έχουμε πολλά κοινά, μη σου πω και πως σε όλα όσα είπες, βρίσκω ένα κομμάτι του εαυτού μου..
    Φιλιά πολλά και καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεγάλη μου τιμή ψυχή μου σε φιλώ συνέχισε να ομορφάινεις τις Κυριακε΄ς μας με τις υ΄πέροχες εικόνες σου

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ
    Θα το πάιξω κάποια στιγμή και εγώ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασαι καλά καρδούλα μου μου αρέσει υπερβολικά η ΓΛΥΚΕΙΑ ΖΩΗ " σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια..σας εύχομαι κι άλλα..μου άρεσαν τα 11 στοιχεία σας. έχουμε κοινό το 2 και το 8 - αλλά σε αντίθεση με σας , μου αρέσει που είμαι μοναχοπαίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μου Δελφινάκι πόσο χαιρομαι που έχουμε κοινά στοιχεία σε φιλώ πολυ πολυ και ευχαριστώ που με επισκέπτεσαι

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία σου!!Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!!Μού άρεσαν όλες!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ , ΙΔΙΩΣ ΣΤΟ 5!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημένη μου Κάτια, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου, που μπορώ να σου πω ότι με εκφράζουν. Ειδικά από την 4 μέχρι και την 7, ταυτίζομαι απόλυτα. Ήμουν σίγουρη για την ομορφιά της ψυχής σου αγάπη μου!!!
    Να είσαι πάντα καλά, ευλογημένη, και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου.
    Η νο. 2 αποκάλυψή σου, μου θύμισε τη μαμά μου, που είναι κι αυτή μοναχοπαίδι, και έκανε 3 παιδιά. Μάλιστα μας λέει πάντα, ότι όταν ήρθε το πρώτο της κοριτσάκι, παρακαλούσε και το δεύτερο παιδί να είναι κορίτσι, για να κάνουν παρέα οι αδερφούλες, κάτι που η ίδια στερήθηκε.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. συγχαρητηρια κατια μου!!!!
    ελαβες το δωρακι μου καθως και το ταξιδιαρικο ημερολογιο;;;;;
    σου ειχα στειλει μειλ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Κάτια!!! Πολλά πολλά ακόμη σου εύχομαι!!!! Σ' ευχαριστώ που το χαρίζεις και σε εμένα :)
    Πολύ ωραία τα πράγματα που μοιράστηκες μαζί μας! Να την χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!!! Χαίρομαι που σε έμαθα λίγο περισσότερο!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαρηκα που σε βρηκα απο παιχνιδι σε παιχνίδι
    και εγω λατρευω εθελοντισμο και μπραβο για την αγαπη οπου σου έχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωωωω... δεν ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα βραβεία!!! Τέλεια!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!... θα το πάρω με πολύ χαρά!!... ευχαριστώ !
    (να σου ζήσουν τα βλαστάρια σου!! σαν τα ψηλά βουνά!!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια!
    Ευχομαι πολλά πολλά ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Κάτια! Εύχομαι να γεμίσει και με άλλα βραβεία το σπιτάκι σου!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κάτια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι. Το έβαλα ήδη στο blog μου στην ειδική στήλη. Βέβαια προσπαθώ να σου στείλω σχόλιο, αλλά ο blogger κάνει τα δικά του. Ελπίζω αυτό να το πάρει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!