απο τη φίλη Σόφη !!!!!

ενα υπέροχο βραβειο μου δωρισε η φίλη Σόφη   και θαθελα να το μοιραστω μαζί σας


σκεφτηκα να προσθεσω λιγα ακομη στα 11 πραγματα που σας έχω εξομολογηθεί τις προαλλες

1. αγαπώ το θέατρο και το θέατρο του ραδιοφώνου 
2. είμαι μοναχοπαίδι ( δεν μου άρεσε ποτέ  αυτό ευτυχώς ευλογήθηκα και απέκτησα 3 παιδιά ) 
3. λατρευω τον εθελοντισμο 
4. πιστευω στην μοναδικότητα κάθε πλάσματος πάνω στη γη 
5. χαμογελάω και γελάω πολύ μα πολύ μισω την μιζέρια και τη γκρίνια 
6. ονειρεύομαι παρα πολύ ( και ξύπνια και κοιμισμένη ) 
7.δίνω εύκολα μια δεύτερη  ευκαιρία στους ανθρώπους 
8 λατρευω  τα βιβλία τη θάλασσα και τον ήλιο 
9 εξαντλώ τα περιθώρια και τις δυνάμεις μου για κάθε περισταση  δεν παραιτούμαι εύκολα  
10 δεν είμαι προβλέψιμη αλλά και δεν μου επιτρέπω  να βαρεθώ    
11 είμαι πολύ περήφανη για την οικογένεια μου !!!!


1 σκεφτομαι να συνεχιζω να σπουδαζω όσο περισσοτερο μπορω ( π.χ τωρα βρισκομαι στο ΕΑΠ και σπουδαζω Ελληνικο πολιτισμό ) 
2 λατρευω τα μαθηματικα σε όλες τους τις μορφες , αν μου δοθει η ευκαιρια χωνομαι στα βαθεια και πασχιζω να βρω άκρες 
3 αν με ρωτησεις θα σου επιβεβαιωσω πως πολυ σπανια βλεπω τηλεοραση γιατι δεν μου αρεσει 
4 εχω έντονη την άισθηση του προσανατολισμου  σε στερια και θαλασσα στον ουρανο δεν έχω δοκιμασει ακόμη     
5 μου αρεσει να τραγουδαω στο μπανιο ,στο αυτοκινητο , στο σπιτι, χαρουμενη ή στεναχωρημενη  και δεν νοιαζομαι αν καμμια φορα μπερδευω τους στιχους  προχωρω και αυτοσχεδιαζω 
6 μου αρεσει να ταξιδευω σε όλα τα πλατη και τα μηκη της γης 
7 ονειρευομαι καποια στιγμη να αποκτησω ένα ψηλοταβανο  δωματιο βιβλιοθηκη !!!
8 λατρευω την ποιηση 
9 μυρωδιες και αντικειμενα με ταξιδευουν πισω στη σφαιρα των αναμνησεων 
10  το αγαπημενο μου παιδικο παιχνιδι ένα λουτρινο ελαφακι , που ακομη το φυλαω σαν κόρη οφθαλμου 
11 λατρευω τα παρειστικα βραδια με ρακι μεζεδες και τραγουδι μα που αλλου στο σπίτι 


αφιερωμενο τουτο το βραβειο σε όλους και όλες εσας που με συντροφευεται στη γειτονια μας  !!!


                                                    

Σχόλια

  1. Κάπως έτσι σε είχα σχηματίσει στο μυαλό μου...
    Ελληνικό πολιτισμό ήθελα κι εγώ να σπουδάσω αλλά
    μπλέχτηκε η 1η αίτησή μου και δεν εμφανιζόταν, οπότε έφτιαξα μια 2η και στο τέλος ακυρώθηκαν και οι δύο μαζί....
    Τώρα δεν έχω ξανακάνει αίτηση γιατί πια είναι πολύ δαπανηρό το ΕΑΠ για τα εισοδήματά μου, όπως έχουν μειωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρα μου πόσο να σε ευχαριστήσω χαίρομαι που έχουμε ίδιες επιλογές ειναι αληθεια πως οι τιμές του Εαπ ανα ενότητα ήταν απαγορευτικές αλλα θα βελτιωθούν κατα πολυ κανε και φέτος δήλωση που ξέρεις Καλο Σαββατοκυριακο

      Διαγραφή
  2. Καλές γιορτές να περάσετε γλυκούλα μου, όλοι μαζί!!Καλή Ανάσταση!!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφια μου εύχομαι ολόψυχα μια αληθινή Ανάσταση και σε σας

      Διαγραφή
  3. Σε βρίσκω... ΆΨΟΓΗ!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Καλό Σαββατοκύριακοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ Γιάννα μου αν τύχει και κατεβεις στη Πρωτοπαπαδακη στη Ερμουπολη στο κατάστημα Δώρο θα συναντήσεις το alter ego μου την Αννα απο τα σχολικά χρονια Σε φιλω

      Διαγραφή
  4. Νιώθω ευτυχής για τη γνωριμία μας!!!
    Με μόνη εξαίρεση τα Μαθηματικά (ποτέ δεν στέριωσε η σχέση μας), έχουμε πολλά & πολύ κοινά χαρακτηριστικά.
    Ρακές κι εσύ ε;
    Στην υγειά σου Κάτια μου!
    Πάντα μάχιμη και αιώνια μαθήτρια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πρωτοπω για σένα για τα μοναδικά σου λόγια καλε ποιος σου είπε εσένα πως δεν τα πας καλα με τα μαθηματικά και η άριστη δομή των κειμένων σου τι ειναι νομίζεις αστέρι μου σε γλυκοφιλω
      Και που είσαι θέλω φωτο με κολιέ Καρφιτσες και λαμπάδα

      Διαγραφή
  5. ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!
    Η ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!
    ΤΗ ΔΙΑΛΕΞΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΕΓΩ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που χωθηκα σαν πεταλουδι στην δημιουργικη ζωή σου με την τσάντα Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε σε φιλω υπεροχη Ρένα

      Διαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο που παρέλαβες..
    Σου εύχομαι να παραλάβεις ακόμα άλλα πολλά...

    Μαριλισάκι μου, είσαι υπέροχη...
    Να μην αλλάξεις ποτέ..
    Στο πρώτο 6αρι ταιριάζουμε απόλυτα..χαχαχα

    Ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι..
    Σε φιλώ γλυκά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρσια μου σε ευχαριστω και θαθελα να πέσεις τούτο το βραβείο αν δεν το έχεις να περάσω να ανακάλυψω και εγω τα όμορφα μυστικά σου σε φιλω καλο Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  7. Ανακαλύπτω πολλά κοινά σημεία!!!!Μου αρέσει αυτό !
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και ένα ακόμη κοινό που δεν μολογηθηκα ειναι οι αγάπες μας στις γάτες βρε Όπου και να βρεθώ μια γάτα να υπάρχει σε μενα θα έρθει εκτός αν ειναι εκει η Σελένα μου και παει σε κείνη

      Διαγραφή
  8. πολύ σημαντικά όσα μοιράστηκες μαζί μας Κάτια μου , χαίρομαι που συνεχίζεις σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό.
    Φιλάκια , Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τις σπουδές που κάνεις σ' έναν τομέα με πολλά ενδιαφέροντα ,αλλά και για το βραβειάκι σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητηρια για το βραβειο σου!!πολυ ενδιαφερον ανθρωπος εισαι.συγχαρητηρια που συνεχιζεις να σπουδαζεις ,μαθηματικα;;το χειροτερο μου!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αξιαγάπητη!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσάρα μου, όσο διαβάζω για σένα, τόσο πιο πολύ σε συμπαθώ!!! Φαίνεσαι καταπληκτικός άνθρωπος!!! :)
    Καλή συνέχεια με τις σπουδές σου, τα παιδιά σου θα είναι περήφανα για σένα!!!
    Χαίρομαι πολύ που αγαπάς τα μαθηματικά!!! :)
    Φιλάκια πολλα!!! Σσσσμουτς!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σε φιλω Φωτεινουλα μου χαιρομαι που αγαπας και συ τα μαθηματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χαίρομαι που μάθαμε κάτι παραπάνω για σένα!!! Το βρίσκω σπουδαίο που σπουδάζεις στο ΕΑΠ... Σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!! Είσαι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα υπέροχα λόγια σου είμαι περήφανη που είμαι φίλη σου

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα γλυκιά Κάτια...
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!

    Το ψηλοτάβανο δωμάτιο βιβλιοθήκη είναι και δικό μου όνειρο!!!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!