καλο καλοκαιρι !!!!





Αρχαίο Θέατρο                                          Γιάννης Ρίτσος

Όταν , κατά το μεσημέρι , βρέθηκε στο κέντρο του αρχαίου θεάτρου ,
νέος  Έλληνας αυτός , ανύποπτος , ωστόσο ωραίος όπως εκείνοι,
έβαλε μια κραυγή ( όχι θαυμασμού , το θαυμασμό
δεν το ένιωσε διόλου , κι αν το ένιωθε σίγουρα δεν θα τον εκδήλωνε )
μια απλή κραυγή ίσως απ’ την αδάμαστη χαρά της νεότητας του
ή για να δοκιμάσει την ηχητική του χώρου  .
Απέναντι  πάνω απ’ τα κάθετα βουνά , η ηχώ αποκρίθηκε
η ελληνική ηχώ που δεν μιμείται ούτε επαναλαμβάνει
μα συνεχίζει απλώς σ ένα ύψος απροσμέτρητο
την αιώνια ιαχή  «του διθυράμβου » 

Σχόλια

  1. Καλό μήνα και Καλό καλοκαίρι Κάτια μου .
    Η ηχώ της ανάσας στο χώρο του Αρχαίου θεάτρου ακούγεται σαν τραγούδι και το ζω στον δικό μου αρχαιολογικό χώρο.
    Φιλιά καλοκαιρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..Καλημερα Ομορφια μου..τωρα που βρηκα ευκαιρια..τρυπωσα τσουπ και μπηκα..Ευλογημενο Μηνα..Καλο Καλοκαιρι..να εισται ολοι καλα..σας πεθυμησα..την τρελη μου Αγαπη στην Σελενα μου..χαρουμενο σ.β..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Μαρια μου ψυχη μου μας ζεστανες το καλοκαιρι μας

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα χαρά μου!
    Να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι! :))
    Υπέροχο το απόσπασμα που μας έβαλες σήμερα!
    "η ελληνική ηχώ που δεν μιμείται ούτε επαναλαμβάνει"
    Πόσο εκπληκτικό ήταν το αρχαίο θέατρο;
    Πόσο τυχεροί κι ευλογημένοι είμαστε για όλα τα αριστουργήματα που γράφτηκαν κάποτε!
    Ούτοι συνέχθειν αλλά συμφιλείν έφυν!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτη η απλοτητα και η καθαροτητα του κτισματος του αρχαιου θεατρου ας μας φωτισει για να χαρουμε καθε στιγμη του φετινου καλοκαιριου , ζουμε πραγματικα σε ευλογημενο τοπο ψυχη μου και ειμαστε και εμεις ευλογημενοι σε φιλω

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Κάτια μου!
    Αυτή η ιαχή να είναι χαράς και πολλές σταγόνες ευτυχίας να κατακλύσουν το φετινό ΣΑΣ καλοκαίρι!
    Φιλιά στις νεράιδες σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σου εύχομαι.
    Πάντα αυτό το θέατρο με έκανε να αισθάνομαι δέος.
    Μας έδωσες ένα πολύ όμορφο ξεκίνημα του μήνα σήμερα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μενα ολα τουτα τα αρχαια κτισματα με μαγευουν σε φιλω Φλωρα μου !!

      Διαγραφή
  6. "...η ελληνική ηχώ που δεν μιμείται ούτε επαναλαμβάνει..."
    Τί άλλο να γράψει κανείς μετά από αυτό?
    ...
    Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλο μήνα και καλό καλοκαίρι γλυκιά μου Κάτια!!Να είναι δροσερό και να το απολαύσεις με όσους αγαπάς!!Στο Αρχαίο Θέατρο να σταθούμε για λίγο-μπράβο σου που το έκανες α;νάρτηση-για να μας ξαναθυμήσει ότι πρέπει να είμαστε περήφανοι για τους προγόνους μας που μας κληροδότησαν Τέχνη και πολιτισμό πολύ ανώτερη απο άλλους λαούς και που πρέπει να φανούμε αντάξιοι συνεχιστές τους σπρώχνοντας τα παιδιά μας στην τέχνη,τον πολιτισμό και την καλλιέργεια του πνέύματος!!Νάσαι καλά πάνΤα γλυκιά μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα ξεκινησαν σαν ιδεα , σαν πνευμα , σαν πολιτισμος σειρα μας τωρα να " παιδευτουμε " και εμεις σε φιλω καρδουλα μου

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα να χεις Κάτια μου και καλό σ/κ σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό μήνα και να σαι καλά ...πολύ ωραία επιλογή σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, κορίτσι μου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα και Καλό Καλοκαίρι!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο απόσπασμα διάλεξες για να υποδεχτείς το καλοκαίρι!!
    Σου εύχομαι, σε όλους μας το εύχομαι δηλαδή, να δούμε φέτος πολλές παραστάσεις..καλό καλοκαίρι κι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!