14 bloggers γραφουν ¨το μυστηριο του καφενειου ΙΣΙΔΩΡΑ





¨Καινούριο δρώμενο  ,  καινούρια φλόγα , ρωτάτε , έτσι από το πουθενά  , όχι καλέ από μια ιστορία  από το καφενεδάκι του Κυρ Μιχάλη μας  , εκείνη της Μαρίας Ν   μας   και βουρ στο ψαχνό. Λιμάραμε νύχια ,  ξύσαμε μολυβιά  ευπρεπίσαμε τα πληκτρολόγια μας , οι γνωστοί άγνωστοι και μερικοί ακόμη  και ναμαστε εδώ ' με ήθος και συνέπεια ' για το καινούριο γέννημα όπου όλα επιτρέπονται πάθος ,  μυστήριο , αγωνία  , φαντασία  , ίντριγκα  , έρωτες βια και όσα ακόμη αντέξει η κουτάλα μας 

Συμμετέχουν οι:


  • Ελενα Λ
  • MARILISE
  • Hengeo
  • ΕΚΦΡΑΣΟΥ
  • des tzav
  • airis
  • Funky Monkey
  • Maria Kanellaki
  • Levina
  • Xris Kat
  • me (maria)
  • Xristina @ Dear e-diary
  • Georgette B.
  • Μαρία Νι

Στην Ελενα θα βρειτε το δευτερο μερος  με τιτλο Μια ανασα 



 Ισιδώρα 


Γαλαζοπρασινο μελάνι στο χαρτί με τους στίχους , ανατρίχιασε , ίδιο το χρώμα των ματιών της που δεν ξεθώριασε ποτέ ,  που δεν το συναπάντησε ποτέ ξανά σε άνθρωπο , το έντονο βλέμμα που έκρυβε την ομορφιά του σύμπαντος  που  τάραζε χρόνια τώρα τις νύχτες και τις μέρες του ....... Ισιδώρα ψέλλισε , Ισιδώρα .
 "Αγριας 10 , αν υπάρχει θεός , είναι δίπλα μου δεν γίνεται αλλοιως , δεν μπορεί να είναι αλλιώς και πάλι αν δεν είναι ο Θεός είναι ένας άγγελος που μου ζητάει την δεύτερη ευκαιρία , μια ανάσα ακόμη   , όχι τώρα δεν θα λαθεψω  " μονολόγησε δυνατά ο κυρ Μιχάλης .

 Πέταξε την ποδιά ,   δρασκέλισε γρήγορα  αναποδογυρισε στο πέρασμα του τις καρέκλες έκλεισε με δύναμη την πόρτα του καφενείου  και με  σβελτάδα  ελαφιού που και ο ιδιος δυσκολευτηκε να αναγνωρισει  άρχισε να τρέχει να φτάσει στο σπίτι , το τόσο γνώριμο σπίτι της  οδού Αγριάς . 




Σχεδόν με κομμένη την ανάσα έφτασε μπροστά στην επιβλητική καγκελόπορτα , την βρήκε σφραγισμένη με σκουρασμιενες αλυσίδες . Το αρχοντικό , που άλλοτε έσφυζε από ζωή ,με τα μεγάλα παράθυρα και τις κυκλικές βεράντες ,  σήμερα βρισκόταν μπροστά του εγκαταλελειμενο , ερειπωμένο , έρμαιο των στοιχειών της φύσης και του χρόνου . Έκανε μια και πέρασε στην πλαϊνή πλευρά από το κήπο του διπλανού σπιτιού , εκεί  που  ήταν η είσοδος για τις κουζίνες . Ήξερε  τα κατατόπια από μικρο παιδί , στη δούλεψη του θείου του   , κουβάλαγε καθημερινά   τα ψώνια  και είχε την ευκαιρία να  θαυμάζει την συνομήλικη του Ισιδώρα . 




Ξαφνικά την είδε μπροστά του , καθισμένη ανακούρκουδα στο χαμηλό πεζούλι  ανάμεσα στα  άγρια γιασεμιά  , με τα μεγαλα της  ματια  να κοιταζει    .................         



 παραδιδω την σκυταλη στο φιλο μας Γιωργο και ευχομαι να μην το δυσκολεψα                                           

Σχόλια

  1. Το "ανακούρκουδα" είχα σαν λέξη να το δω και να το ακουσω χρονια! Τι μου θυμισες!!!!!
    Φιλια καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανατριχιαστικό!
    Άξια συνέχεια!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρώτη συνέχεια, ανυπομονώ για την επόμενη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά ανατριχιασα!!
    Κάτια μου πολύ μου άρεσε ο τρόπος που το συνέχισες!!
    Εχω φοβερή αγωνία και θα αρχίσουμε πάλι να τρώμε τα νύχια μας μου φαίνεται!
    Η φωτογραφίες τέλειες!
    Εδεσαν απίστευτα με το κείμενό σου!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν σου πω πως οι φωτογραφιες συνθεσαν το κειμενο θα γελασεις πραγματικα περιμενω και εγω τη συνεχεια με μεγαλη αγωνια ο Hengeo μας θα ειναι καταλυτικος φανταζομαι !!!!

      Διαγραφή
  5. Ούτως ή άλλως το γυναικείο μυαλό οργιάζει αλλά εδώ μιλάμε ...απογειώθηκε!
    Τώρα μου λες τι να περιμένω;
    Ρε που μπλέξαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτοιμο και το δικό μου:

    http://hengeo.blogspot.gr/2014/05/14-bloggers_9721.html

    Οπότε, τελικά πιο πολύ με δυσκόλεψε ένα σχόλιο που άφησες χαχα! Επίσης, μου άρεσε που στο δικό σου έβαλες και φωτογραφίες.

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ερχομαι να το απολαυσω ποια ειδε τελικα ο κυρ Μιχαλης ..... σε φιλω αστέρι μου

      Διαγραφή
  7. Κοίτα ανατροπή !!! Κάτια μου είσαι φοβερή! Εν τω μεταξύ μου αρέσει ο λόγος σου ...διαβάζω πάντα με μια ανάσα!
    Να'σαι καλά!
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Κάτια μου το συνέχισες καταπληκτικά, δίνοντας ωραία πάσα στον επόμενο.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Ελενη μου και ο Γιωργος το συνεχισε καταπληκτικα σε φιλω

      Διαγραφή
  9. Μας έκοψες στο καλύτερο!
    Νομίζω πως συνέχισες με τον καλύτερο τρόπο την ιστορία!
    Μπράβο!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ πολυ Μαρακι μου τρεξε γρηγορα στο Γιωργο η πασα επιασε τοπο http://hengeo.blogspot.gr/2014/05/14-bloggers_9721.html

      Διαγραφή
  10. Πολύ μυστηριώδες και ανατρεπτικό το κείμενό σου Κάτια μου !!! Πάω να διαβάσω την συνέχεια!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτια να δω που θα οδηγηθούμε.
    Σήμερα πάντως εσύ φρόντισες για την ατμόσφαιρα
    μια που το κείμενό σου ήταν άκρως ατμοσφαιρικό.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αααα δεν ειχα δει τις συνεχειες!
    τωρα τις ανακαλυψα!
    υπεροχη και η δικη σου!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω ομορφια μου , περιμενω με αγωνια την δικη σου και τι δεν δινω να φανταστω τι θα δει το μυαλουδακι σου μεσα απο την παλια πορτα !!!!

      Διαγραφή
  13. Ω!!! Τι συνέχεια;;; Εντωμεταξύ αυτό το όνομα το λατρεύω για κάποιο λόγο!!!! Μου φαντάζει πολύ ερωτικό και μυστήριο!!
    Κάτια μου η αγωνία στο αποκορύφωμα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάτια μου δεν είχα πάρει είδηση πως έγραψες τη συνέχεια. Μ' αρέσει πολύ η εκδοχή σου με τις φωτογραφίες να τη στολίζουν. Το κάνει πιο παραστατικό και δίνει έμφαση στην ιστορία. Μπράβο Κάτια μου, πάω στα μέρη του Γιώργου να δω τι απόγινε...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα η συνέχειά σου, Κάτια μου!!
    Εν τω μεταξύ, τώρα πήρα χαμπάρι ότι προχωρήσατε τόσο... πάω να διαβάσω και τις υπόλοιπες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ήμουν περίεργη να δω τη συνέχεια, μιας και θεώρησα πολύ δύσκολη τη σκυτάλι της Έλενας.... με εξέπληξες ευχάριστα...χαίρομαι που σε βρήκα και σε διαβάζω........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!