Κυριακατικο χιόνι



Σχόλια

  1. ζηλευωωω θελουμε κ μεις!
    Καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το κρατήσετε εκεί σε παρακαλώ να μην έρθει στα μέρη μας ποτέ δεν μου άρεσε.
    Μακριά και αγαπημένοι!
    Χαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα οτι πεις καρδουλα μου εξαλλου εινια τοσο δυσερευτο που το κραταμε σαν κορη οφθαλμου

      Διαγραφή
  3. Πω..πω .. ομορφια..!! είχει χιονίσει και εδώ..στο Ηρακλειο μεσα στην πόλη αλλα δεν το εστρωσε...ομως ολη η Κρήτη είναι κάτασπρη ακομα μεσα στα χωρια της Κατια μου να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλαη βδομαδα Ρουλακι μου φιλια στην υπεροχη Σμαραγδοοικογενεια !!!!

      Διαγραφή
  4. Κάτια μήπως είδες κάπου το χωρίο μου;
    Είμαι έτοιμη να το βάλω στο.......Silver Alert!χα,χα,χα,χα,
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο, αν και στην καθημερινότητα δημιουργεί προβλήματα... Προτιμώ να πηγαίνω να το βρω, παρά να έρχεται να με βρίσκει, χαχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wow that cold !!!! nice photo!!
    Happy New Year for you too!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα, κι ετσι ειδαμε ασπρη μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, τι όμορφο που ηταν!!! Αν και προκάλεσε πολλά προβλήματα!!
    Φιλάκια πολλά, Κάτια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη η φωτογραφία σου τυχεροί όσοι γεύτηκαν την παγερή του ομορφιά Εμείς εδώ πάνω οι λεγόμενοι βόρειοι μόνον αέρα με πολλά μποφόρ απολαύσαμε!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!