της Αυρας το βραβειο ταξιδευει !!!!!

Αλλοιως το σκεφτόμουνα όλο τούτο , το πρώτο βραβείο της βδομάδας για την χρονιά ...
Με προφτασαν γρήγορα τα γεγονότα και η στιγμη  που παγωσε , φύσηξε δυνατά το αγέρι και ο χρόνος χάθηκε


Ετσι το σημερινό μου βραβείο θα ταξιδέψει με πηδάλιο μια αύρα , για να αγγίξει το απέραντο γαλάζιο σε κήπο μυστικό και ΑΝΘΗΒΟΛΟΝ  , στην άκρια  του χρόνου για να την συναντήσει  , να της χαρίσει ρόδα και χαρταετούς ,  χαμόγελα και ευλογίες για όλα εκείνα που μας χάρισε τον λίγο καιρό που ήταν δίπλα μας



Καλο ταξιδι Μπετυ ............................. οι χαρταετοι μας θα σηκωθουν πολυ ψηλα και θα σου χαμογελουν  !!!!!






Σχόλια

  1. Το πιο όμορφο βραβείο σου, Κάτια μου!!! Να'σαι καλά, γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις άξιζαν πολλά βραβεία.... ένας υπέροχος άνθρωπος έφυγε από κοντά μας, για να γίνει άγγελος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο όμορφο βραβείο για την Μπέττυ !!!!
    Της αξίζει βέβαια, μπράβο Κάτια , να είσαι καλά !!!!!
    Καλή εβδομάδα, τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκινητικό το βραβείο σου, η ανάμνηση της Μπέττυς θα ζεί πάντα στις καρδιές όσων την αγαπήσανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχο βραβειο! να το χαρει! :)
    καλημερα Κατια μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ με συγκίνησες σήμερα Κάτια μου!
    Καλούς ουρανούς στην Μπέττυ.
    Να σαι καλά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο τρυφερό και ξεχωριστό Βραβείο είν αυτό!!!!Της άξιζε
    Μακάρι να το παραλάμβανε εν ζωή, Μαριλιζάκι μου,αλλά άλλαι βουλαί Κυρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!