Στις 7.30 π.μ. !!!!!

       
Επτά και τέταρτο το πρωί όλοι εκεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο  με το μετρό τα λεωφορεία με αυτοκίνητο ή μηχανάκι , ακόμη και με ποδήλατο ,  όλη η παρέα και οι εικοσι επτα έξω από το γραφείο της αιμοδοσίας του Λαϊκού Νοσοκομείου !!!
Οι προηγούμενες μέρες ήταν εφιαλτικές . Για την παρέα και την οικογένεια του Σπύρου  του φίλου τους . Μια ξαφνική αδιαθεσία   στη σχολή μια λιποθυμία και ο εφιάλτης  απέκτησε σάρκα και οστά . Το  θηρίο , η αρρώστια πρόβαλε από το πουθενά , υπέβοσκε και δεν είχε δώσει σημάδια , έτσι κατέληξαν οι ειδικοί όταν διάβασαν τις εξετάσεις .
Πανικός , κεραυνός εν αιθρία  και εκείνος 22 χρονών έκανε άλλα όνειρα είχε άλλες προτεραιότητες , ποιο χειρουργείο , δεν υπάρχει , την Πέμπτη είχε συναυλία και το Σάββατο θα έπαιζαν στο μπαράκι  .Θεός μοναδικός στα κρουστά κανείς δεν του παρέβγαινε . Τον άλλο μήνα ορκιζόταν για το πτυχίο και μετά έτοιμα τα χαρτιά για το μεταπτυχιακό στην Αγγλία τον επόμενο Σεπτέμβρη  .      
Τι θα πει έκτακτο χειρουργείο για να προλάβουμε από την μια στιγμή στην άλλη έσβησαν  τα φώτα , θόλωσε το τοπίο και το δάκρυ πάγωσε !!!!!
« Χρειαζόμαστε δώδεκα  φιάλες αίμα για αύριο και τέσσερεις πλάσμα . Έχετε άκρες πρέπει να βιαστείτε………………………….  »

Ευτυχώς ο Κώστας σκέφτηκε την παρέα του αδελφού του . Σε χρόνο ρεκόρ έφυγαν ομαδικά μηνύματα δεξιά και αριστερά . Άλλοι είχαν ξαναδώσει αίμα ήξεραν την διαδικασία  , άλλοι θα έδιναν για πρώτη φορά και άλλοι θα ερχόντουσαν μόνο και μόνο για συμπαράσταση .
Στο ΛΑΙΚΟ λοιπόν , στις 7.30 το πρωί , γιατί στις 9.00  χειρουργείται ο Σπύρος  !!!
Έφτασαν και οι εικοσι επτα , δεν λιγοψύχησε κανείς , σαν να πήγαιναν σε γιορτή , σαν να πήγαιναν σε συναυλία . Οι φιάλες το αίμα συμπληρώθηκαν το χειρουργείο έγινε  κανονικά και η εγχείρηση πετυχε !!!!! Κοριτσόπουλα και παλληκάρια ένα μήνα τώρα πηγαινοέρχονται καθημερινά στο σπιτικό του Σπύρου και του Κώστα , η μάνα τους άρχισε να χαμογελά πάλι και όλο λέει θα πάρει καιρό   ένα χρόνο είπαν οι γιατροί , δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά έχει  27 αγγέλους  να το φιλούν το παιδάκι μου  !!!!

Αίμα το πιο πολύτιμο δωρο , δωρο ζωής !!!





                             

                                 Στις ιστοριές της μέρας της Μαριας μας 

Σχόλια

  1. Εύχομαι να πάνε όλα καλά για το Σπύρο!!! Να μας ενημερώσεις όταν έχεις νεότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας γίνουν όλα μια άσχημη ανάμνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη ιστορία... και τι δίδαγμα για όλους!!!
    Μπράβο, Κάτια μου, το χεις στην πέννα!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά και σιδερένιος
    Τον ένιωσα σαν δικό μου παιδί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτια μου καλημέρα
    Ειναι αληθινο το περιστατικο ή δημιουργηθηκε για τις αναγκες τις Ιστοριες της μερας;
    Παγωσα
    Αν ειναι οντως αληθινο που αληθινο θα ειναι ουτως η αλλως στον κοσμο μας ευχομαι καθε καλο σε ολα αυτα τα παιδια και μπραβο στους εθελοντες αιμοδοτες που προσφερουν ζωη με τον εαυτο τους.

    Να εισαι καλα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι αληθινο .... το αγορι ειναι στη παρεα των κοριτσιων και καθως η ζωή μας διδασκει και οι Κασσανδρες κατακρμιζονται ολα αυτα τα παιδια απο 18 εως 24 χρονων δεν δειλιασαν ειναι διπλα του και προσπαθουν μαζι του !!!!! φιλι λατρεμενη μου !!!

      Διαγραφή
  6. Αυτή η αληθινή ιστορία της μέρας Κάτια μου που γίνεται εφιάλτης της νύχτας εύχομαι από την καρδιά μου να γίνει μια ανάμνηση !!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έχεις συγκλονίσει, Κάτια μου...
    Όλες οι ευχές μου και η θετική μου σκέψη στο παλικάρι...
    Μακάρι να μπούμε όλοι στη διαδικασία της εθελοντικής αιμοδοσίας και αχρείαστη ας είναι...
    Σε φιλώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ΄ευχαριστώ φίλη μου για την όμορφη ιστορία και χαίρομαι που οι Ιστορίες της μέρας έγιναν αφορμή για να περάσεις αυτό το σπουδαίο μήνυμα.
    Ελπίζω όλα να πάνε κατ΄ευχήν!

    Πάω να σε προσθέσω στη λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σιδερένιο να είναι το παλικάρι, Κάτια μου!!!!
    Με τόσους αγγέλους γύρω του, είναι σίγουρη ότι θα τα καταφέρει!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάτια, ολιγόλογη η ιστορία, αληθινή, δυνατή!! Πολλά περαστικά!!! καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την διάβασα και αμέσως ταξίδεψα στο μπλοκ που κάνει τη προσπάθεια για κείμενα, σ' ευχαριστώ που με έκανες να το γνωρίσω! Η ιστορία σου Κάτια μου τόσο αληθινή που ζωντάνεψε μπροστά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την διάβασα και αμέσως ταξίδεψα στο μπλοκ που κάνει τη προσπάθεια για κείμενα, σ' ευχαριστώ που με έκανες να το γνωρίσω! Η ιστορία σου Κάτια μου τόσο αληθινή που ζωντάνεψε μπροστά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτια μου τα καλύτερα για το παληκάρι και γρήγορα να αναρρώσει!! Να ναι καλά όλοι που στάθηκαν και στέκονται κοντά σε εκείνον και την οικογένειά του!!
    Πόσο τρυφερά κι αισιόδοξα μας αφηγήθηκες!! Περαστικά και σιδερένιος!!
    Φιλιά πολλά Κάτια μου γλυκειά και να χεις ένα όμορφο σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολες οι ευχες του κόσμου για την καλυτερη εκβαση της υγειας του παλικαριού μακαρι να μην συμβαινει ποτε και σε κανεναν Κατια μου ας ειναι καλα οι αγγελοι που έχει γυρω του η αιμοδοσία ειναι το υπερτατο αγαθό φιλη μου..ενα ομορφο Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχές για να γίνουν όλα περαστικά και να ξεχαστούν!!Συγκλονιστικό! Μπράβο στα παιδιά που στάθηκαν πλάι του. Έτσι πρέπει, έτσι είναι οι φίλοι!!!
    Να σαι καλά Κάτια μου
    Καλές γιορτές με χαμόγελο στα χείλη, περαστικά στο παλικάρι και με αγγέλους πλάι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σιδερένιος να είναι κι όλα να πάνε καλά!
    Ως αιμοδότης, θα συμφωνήσω μαζί σου: το αίμα είναι δώρο ζωής. Το να δίνεις αίμα δεν κοστίζει τίποτα σε σένα, σε κάποιον άλλο όμως το αίμα σου θα του σώσει τη ζωή...
    Φιλιά πολλά, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με συγκλόνισες!
    Εύχομαι το παλικάρι να γίνει γρήγορα καλά!
    Φιλιά πολλά και καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Can you give me some suggestion through by your post.Thanks.
    pirates of the caribbean 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!