Απληστια - 10ο συμποσιο ποιησης !!!!!



Χρόνε άχρονε ,
μαρμαρυγή πρωτόγνωρης αισιοδοξίας 
στο σφύριγμα σου αναστατώθηκε το όνειρο 
παραστάσεις και κελαηδίσματα παραδείσου 
πρόβαλαν στο φιλντισένιο θόλο της ζήσης μου 
θαρρείς και κόπασαν με μιας τα λακτίσματα 
και ξεβαθυναν οι αφροί 
σαν σκαρί που αγάλι αγάλι 
χώνεται στη γαλήνη του λιμανιού .

Χρόνε  άχρονε, 
στην κάθε ανατολή του δικού σου ήλιου 
μελωδία πρωτοχάραγη σε ξυλόκουτο
μαγεύει το νου μου 
και ψάχνει .......
ψάχνει το βλέμμα στα απλόχωρα πέρατα ενός προορισμού 
κει που ο ζέφυρος και η αύρα παντρεύονται
στα ονειρέματα του αχρόνιστου 
αντάμα με μειδιάματα και αναστεναγμούς !!!!!!!


Χρόνε  άχρονε ,
η αφή σου τρυφέρεψε 
ο πόθος γίνηκε χάδι
και εσύ γητεύεις την ώχρα της ακινησίας 
στην εξαλλοσύνη των στροφών 



Δυο χρόνια Συμπόσιο Ποιησης  της Αριστέας μας , μια μεγάλη γιορτή που εληξε πανηγυρικά με το 10ο Συμπόσιο Ποίησης 32 ποιήματα από 26 δημιουργούς αριστοτέχνες  . Υποχρεωτική  λέξη ήταν η λέξη ''Χρόνος'' και τρεις μοναδικους νικητές !!!!!Το ποιημα που διαβάσατε  ονομάζεται Απληστία και γιατί Απληστία , οσο πιο ευκολα κυλα ο χρόνος  τόσο πιο άπληστοι γινόμαστε ,  και η  τελευταία  του στροφή έλαβε μέρος στο 10ο συμπόσιο ποίησης της Αριστέας μας  Σας ευχαριστω ολους και ολες για την υπέροχη κριτική και τις βαθμολογίες σας .

Σχόλια

  1. Εντάξει , μαζί με τη μουσική σου επιλογή Κάτια μου έκλαψα! Με μάγεψες!
    Το έχω πει ξανά: τρελαίνομαι για τη γραφή σου!
    Τώρα που διάβασα και τις δύο πρώτες στροφές...τι να πω;
    Υποκλίνομαι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκεια μου οικοδεσποινα σε φιλωωωωω και ευχαριστω για τα υπεροχα λογια σου !!!!!!

      Διαγραφή
  2. Κάτια μου τα θερμά μου συγχαρητήρια
    Αγαπώ τη γραφή σου και θαυμάζω οπως
    νανουριζεις τις λέξεις σου!!!!

    Απείρως όμορφες κι δυο πρώτες στροφές
    Φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου σε ευχαριστω με ολη μου την καρδια ειναι μεγαλη τιμη για μενα η αποψη σου με πλανευεις , με γητευεις με την πενα σου γινεσαι οδηγος μου και προσπαθω ..... Φιλι

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο ποίημα, καλοδουλεμένο και με υπέροχες λέξεις!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Κάτια!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαθιά υπόκλιση, Κάτια μου, σε όλα αυτά που έχεις στην ψυχούλα σου και αντικατοπτρίζονται στις λέξεις σου!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή, κορίτσι μου!
    (Και όντως: Εκπληκτική η μουσική που ακούγεται στο blog σου! Είναι από τις λίγες φορές που είχα ανοιχτά τα ηχεία μου κ έτσι είχα την ευκαιρία να... χαθώ!)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό! Και χάρηκα πολύ που το διάβασα ολόκληρο εδώ...
    Φιλιά πολλά και τα συγχαρητήριά μου, Κάτια μου! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο όμορφα συνοδεύει τη μαγεία των λέξεών σου η μουσική του blog, Κάτια μου! Έχουν δίκιο όλες οι φίλες που το επισημαίνουν!
    Υπέροχο, μαγευτικό το ποίημά σου, το απόλαυσα!
    Θερμά συγχαρητήρια για τη δημιουργία σου και τη συμμετοχή σου
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο χρόνος ήταν καλός μαζί σου, σου έδωσε έμπνευση!!!
    Ωραία η μελωδία από το... ξυλόκουτο, αλλά και από το blog σου!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το ξύλοκουτο Μα την μουσική του σαν έννοια τούτες τις χριστουγεννιάτικες μερες συνάμα με την ώχρα της ακινησία κατήντησε εξαλλοσύνες των στροφών ηταν το έναυσμα για όλο το άλλο Αλεξανδρα μου σε ευχαριστω με ολη μου την καρδια

      Διαγραφή
  8. Ποιήτρια μου εσύ, με τα βαθιά νοήματα και τον γάργαρο λόγο....
    Πάντα μας μαγεύεις με τα κείμενα σου, έμμετρα ή όχι!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλια μου. Με κανεις και ντρέπομαι με ολα τούτα τα υπέροχα σχόλια , απλά ξεδιπλώνω σκέψεις και συναίσθημα χρώμα και διαφάνεια ονειρο και παρόν και εκει ακριβώς αρχιναει το νήμα και εσείς μετα με τις δημιουργίες σας και την επιβράβευση σας καθε φορα με βοηθάτε να τεντώθω ακομη πιο πολυ

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το ποίημά σου. Αγγίζει ευαίσθητες χορδές. Και η στροφή που επέλεξες λέει τόσα πολλά!
    Συγχαρητήρια Κάτια
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει...με αποτελείωσες!!
    Είχα λατρέψει την απληστία σου (ωχ, κάπως ακούστηκε αυτό...χαχα), αλλά τώρα που διαβάζω ολόκληρο το ποίημα, μαγεύτηκα κυριολεκτικά!
    Είσαι υπέροχη!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το ποίημά σου Κάτια μου!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!! Το ξεχώρισα αμέσως στα αγαπημένα μου κι ας μην κατάφερα να το ψηφίσω!! Αυτή η ώχρα της ακινησίας, τι στίχος!! Να σαι πάντα δημιουργική καλή μου και να μας μαγεύουν οι λέξεις σου!! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ και γραπτώς και επωνύμως σε ζήλεψα για τη γραφη σου αλλη μια φορα Μαριλου μου . Ο θαυμασμός σου φιλενάδα με εμπνέει να δημιουργώ ξερεις καλα πως δεν με ενδιαφέρει η βαθμολογία τόσο ομως τα λόγια σας με ενθαρρύνουν να πατώ στα χνάρια σας να δημιουργώ και να συμμετέχω δίπλα σας στις προκλήσεις σε ευχαριστωωωω για ολα ενα πολυ μεγάλο φιλι

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το ποίημα σου, με βαθιά νοήματα και υπέροχη ποιητική έκφραση!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορεί να αργω να περασω απο εδω αλλα Κατια μου δεν το ξεχνω.. να φανώ ο χρονος μου πως γινεται και δεν μου φτανει δεν το καταλαβενω.. χαιρομαι τοσο πολύ που η παρέα του συμποσίου ειναι τοσο ομορφη σε εμπνευση και καθε φορα μας εκπλητει και καλύτερα... μπραβο σου φιλη μου για την ομορφη Απληστια σου... ολοκληρωμενο το ποιημα εχει βαθια νοηματα.. να περνας ομορφα ..φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήρθα και το διάβασα την πιο κατάλληλη στιγμή! Υπέροχο, συγχαρητήρια Κάτια μου!! Σ'ευχαριστώ πολύ που μου υπενθύμισες την μέρα του μήνα που παρέλειψα :) :) Να έχεις έναν όμορφο μήνα με υγεία και χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!